El Dídac Torres i l’Antònia Duran (la meva mare, que és mallorquina) ens recorden que el divendres 28 i el dissabte 29 de gener Sant Antoni torna a Gràcia!
És una Festa típica de Mallorca, amb foguerons, sobrassades, cuixots, ximbombes… i moltes ganes de passar-s’ho bé!
A diferents places de Gràcia (Virreina, Diamant, del Nord) i a alguns carrers (Verdi del Mig, Joan Blanques, Torres, Tordera i Llibertat), encenen foguerons i tothom pot torrar carn, sobrassada o el que vulgui! (Consulteu la programació adjunta).
Hi ha voluntaris que, per un preu mòdic, reparteixen carn, sobrassada, botifarrons i llesques de pa. Tot i que, si voleu que us surti gratis, també podeu portar el menjar de casa (i unes bones herbes mallorquines).
Voleu un consell? Porteu la graella i les pinces de torrar de casa! (Sempre en falten).
Al acabar el sopar, canten cançons mallorquines i ballen boleros.
Val la pena anar-hi. Abrigueu-vos bé, agafeu ses pinces i… cap a Gràcia falta gent!